Boleh lihat manusia kecil di jeti sana ?
Tak terlawan besar alam semesta.
Hairan bagaimana seketul daging besar penumbuk,
mampu buatkan manusia satu dunia bertumbuk ?

Aku ulang ungkap alam semesta yang besar,
Hakikatnya angkuh manusia mengaku lebih besar.
Ah, persetan kata kata keadilan,
pada kekejaman kau lakukan!

"Sengaja aku bertindak kejam,
agar dirimu tak duduk diam.
Sengaja mulutku diam,
dalam menanti kata rindumu sayang."
found this quote from fb

found this quote from fb

San Francisco coffee. All thanks to my friend whom queued for a quite of time back at MidV for this fella.

  1. Camera: HTC One X
  2. Aperture: f/2
  3. Exposure: 1/20th
  4. Focal Length: 3mm

Baru tahu apa khatib dok sebut selama ni.

Angah : Jom pergi penutup taddarus Quran malam ni along.
A : (menyampuk) Eleh, dah berapa kali pergi taddarus sebelum ni ?
Angah : Dua kali. Along 5 kali je kan ?
Along : Eh baik sikit, 6 kali.
A : Haa korang bukannya pergi penuh. Dah tu kenapa nak pergi jugak penutup taddarus malam ni ?

Along & Angah : Kalau pergi dapat duit raya !

Suara background : Eh, Su pun nak pergilah macam tu, nak duit raya jugak !


LOL. Kids are funny, and they are always do !

"Dunia bukannya syurga buat kita terima berita indah indah belaka. Semoga kita semua terpelihara daripada fitnah dunia dan akhirat sana."
— #prayforgaza #prayformh17

got a free gift from telaga biru :)

  1. Camera: HTC One X
  2. Aperture: f/2
  3. Exposure: 1/20th
  4. Focal Length: 3mm
amalkan

amalkan